1. Domáce
  2. sociálna poisťovňa
  3. Už je známe, koľko zaplatia živnostníci na budúci rok na sociálnych odvodoch

Už je známe, koľko zaplatia živnostníci na budúci rok na sociálnych odvodoch

Galisova_Zuzana
Eva mala ťažkú noc
Zdroj: TASR

Prvú platbu musia zaplatiť do 8. februára.

Pre živnostníkov, ostatné samostatne zárobkovo činné osoby a dobrovoľne poistených ľudí budú od januára budúceho roku platiť nové vymeriavacie základy pre platenie sociálneho poistenia.

Minimálny vymeriavací základ sa zvyšuje na 566,50 eura a maximálny na 7 931 eur. Minimálne poistné pre SZČO bude 187,78 eur. Pre dobrovoľne poistených dôchodkov, nemocensky a v nezamestnanosti bude 199,11 eura.

Podľa hovorkyne Sociálnej poiťovne Zuzany Dvorákovej informáciu o novej výške poistného dostanú SZČO v januári listom alebo do aktivovanej e-schránky. „Poistné v novej výške za január 2022 prvý raz zaplatia do 8. februára,“ dodala.

Páči sa vám tento obsah?

Pridajte si tnlive.markiza.io ako preferovaný zdroj na Google, aby ste videli viac obsahu ako tento.

Pridať preferovaný zdroj


Domáce


Dôležité témy


Najčítanejšie články


Dostávajte najdôležitejšie udalosti dňa mailom, aby vám neuniklo nič podstatné

Stlačením tlačidla "Odoberať" prehlasujem, že mnou poskytnuté moje údaje sú aktuálne a pravdivé, a súhlasím so spracovaním osobných údajov na účely zasielania newslettra o najdôležitejších udalostiach dňa.

TN 60

Aktuálne

Zobraziť všetko
DomovTN 60TN LiveAktuálneRegiony