Oblačno, dážď5°C
sobota, 10.10.2026, Slavomíra
Váš tip na reportáž
  1. Ekonomika
  2. Sociálne veci
  3. Živnostníci a samoplatitelia, pozor! Na zmenu trvalého príkazu zostávajú iba hodiny

Živnostníci a samoplatitelia, pozor! Na zmenu trvalého príkazu zostávajú iba hodiny

Živnostníci a samoplatitelia, pozor! Odvody na sociálne a zdravotné poistenie v novej výške za január treba zaplatiť najneskôr do 8. februára. Ostávajú tak posledné hodiny na zmenu trvalého príkazu.

​Minimálna výška preddavku na poistné na zdravotné poistenie je 97,80 eura. Minimálne odvody samostatne zárobkovo činných osôb do sociálnej poisťovne sú 216,13 eura.

Nové sumy.

​Pre dobrovoľne poistených dôchodkovo, nemocensky a v nezamestnanosti je to 229 eur a 17 centov.

Páči sa vám tento obsah?

Pridajte si tnlive.markiza.io ako preferovaný zdroj na Google, aby ste videli viac obsahu ako tento.

Pridať preferovaný zdroj

Súvisiace články


Ekonomika


Dôležité témy


Najčítanejšie články


Dostávajte najdôležitejšie udalosti dňa mailom, aby vám neuniklo nič podstatné

Stlačením tlačidla "Odoberať" prehlasujem, že mnou poskytnuté moje údaje sú aktuálne a pravdivé, a súhlasím so spracovaním osobných údajov na účely zasielania newslettra o najdôležitejších udalostiach dňa.

TN 60

Aktuálne

Zobraziť všetko
DomovTN 60TN LiveAktuálneRegiony